Mocht het zo zijn dat je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, dan zouden wij dit graag direct per mail van je willen vernemen.
Je kunt een mail met je klacht sturen naar service@trienke.nl. Wij zullen samen met jou op zoek gaan naar een geschikte oplossing. Gelieve geen beschadigde artikelen terug te sturen zonder vooraf overleg.
Meer over klachten vindt je onder het kopje "Veelgestelde vragen".


Retourneren

Indien het bestelde artikel om welke reden dan ook niet aan je wensen voldoet, dan mag het artikel, mits ongebruikt en in de originele verpakking, binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggestuurd. Graag ontvangen wij bij de retourzending een kopie van je factuur.

Artikelen kunnen retour gestuurd worden naar het volgende adres:

Trienke.nl
Pastoor van der Marckstraat 3
6551 ZN Weurt


Zorg ervoor dat de retourzending goed verpakt is zodat het artikel niet kan beschadigen tijdens transport. Beschadiging of verlies van het pakket zijn voor eigen risico.

Wij zullen bij het retourneren van de gehele bestelling, het door jou betaalde bedrag incl. verzendkosten op je rekening terugstorten. Wanneer een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zal de aankoopsom van het door jou geretourneerde deel worden teruggestort. De verzendkosten worden in dit geval niet gerestitueerd. De kosten voor het retoursturen van de bestelling, of een deel hiervan, zijn voor eigen rekening.

Het bedrag zal na ontvangst van het artikel incl. kopie factuur, binnen 14 dagen op je rekening worden teruggestort.